Autor: Kaubandus.ee • 30. juuli 2019

Tallink hakkas pakkuma Global Blue Fast Refund teenust

Alates juunist pakuvad Tallink ja Global Blue Tallinna ja Helsingi vahel opereerivatel laevadel rahvusvahelistele reisijatele võimalust saada maksutagastus kas krediitkaardile või digitaalsesse rahakotti 2 päeva jooksul pärast ostu või koheselt Alipay kontole, kui nad kasutavad teenust Fast Refund.

Tallink Grupp pakub juunikuust Tallinna-Helsingi liini shuttle-laevadel väljastpoolt Euroopa Liitu tulnud reisijatele teenust Global Blue Fast Refund. Teenuse lansseerimisega sai Tallinkist Eestis esimene seda teenust pakkuv ettevõte ning maailma esimene laevafirma, kes pakub seda teenust pardal.

Teenusega Global Blue Fast Refund saab suunata maksutagastuse reisija krediitkaardile või digitaalsesse rahakotti isegi enne, kui ta jõuab poest lahkuda. Global Blue teeb maksutagastuse reisija krediitkaardile 2 päeva jooksul pärast ostu või koheselt reisija Alipay kontole. Kohese maksutagastuse teenus on saadaval hiinlastest reisijatele, kes kasutavad Alipay rakendust, kui neil on Alipay deebetkonto (sarnane deebetkaardiga) või Huabei konto (sarnane krediitkaardiga). Ostja peab lihtsalt tollis kinnitama maksuvabastuse vormid ning tagastama need Global Blue‘le makstud postikuluga ümbrikus.

Tallink Duty Free äriarenduse ja e-kaubanduse juht Sven-Erik Veimer ütles, et Fast Refund teenuse pardaletoomine oli loogiline samm, kuna Aasia päritolu reisijate arv Tallinki laevadel aasta-aastalt üha suureneb.

„Me otsime pidevalt erinevaid lahendusi, mis teeksid meie klientide elu lihtsamaks. Väljastpoolt Euroopa Liitu tulnud reisijate puhul oleme keskendunud sellele, et tuua pardale erinevad makselahendused, millega nad harjunud on. Heaks näiteks selles osas on möödunud aastal kasutusele võetud AliPay ja WeChat Pay lahendused kogu laevastikus ning nüüdsest on ka maksutagastuse protsess nende jaoks lihtsam,“ lisas Veimer.

„Koostöös Global Blue partneritega on meil õnnestunud maailmas esimesena tuua Fast Refund laeva pardale, nii et meie reisijad on esimesed, kes saavad kasutada selle teenuse eeliseid merel osteldes,“ sõnas Veimer.

Global Blue Estonia piirkonnajuht Kati Aru ütles, et digitaalne rahakott on Hiinas eelisatud makseviis. "Võimaldades Tallinkil pakkuda pardal teenust Fast Refund, aitame neil vastu tulla Hiina ostlejate soovidele ning pakkuda neile igati sujuvat reisi.“

Teenus on hetkel saadaval Tallink Grupi Tallinna-Helsingi liinil opereerivatel shuttle laevadel Star ja Megastar.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757