Maarit Eerme • 26 september 2019

Aasta kaubandusteo nominendid

2. oktoobril selgub Kaubanduse Aastakongressil 2019, kes võidab Aasta Kaubandustegu 2019 tiitli. Tutvume kolme nominendiga, kes tutvustavad enda projekte.

Aasta Kaubandustegu 2018 võitja Coop Eesti  Foto: Urmas Kamdron

„Hea meel on sellel aastal näha Aasta Kaubandusteo nominentide seas kahte poeketti põlisest poepidajate linnast Võrust. Kui Pro Optika on esitatud maailmatasemel innovaatilise kaupluse avamise eest Tallinna uusimas kaubanduskeskuses, siis Magaziini poode tunnustatakse truuks jäämise eest oma juurtele ja lihtsusele,“ kommenteeris Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil. Ta lisas, et Rimi nominatsiooni puhul teeb rõõmu keskkonnateemade päevakorda tõusmisega, kus kaupmeestel, kui tarbijaga otsekontaktis oleval tarneahela osal tuleb enda peale võtta ka osa keskkonnaalasest harimistööst. „Rimi on oma põhitegevuse kõrval selles palju panustanud.“

Kaubanduse Aastakongress 2019 toimub 2. oktoobril Vabalaval Telliskivi Loomelinnakus.

Aasta Kaubandustegu 2019 konkursile laekus 9 erinevat ettepanekut. Züriiks oli Kaupmeeste Liidu juhatus, kes valis välja kolm kõige silmapaistvamat nominenti.

Optipro OÜ (laiemalt tuntud Pro Optika kauplusteketina)

Kategooria: paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse

Aasta Kaubandusteole on nomineeritud T1 Mall of Tallinnas avatud uuenduslik ZEISS VISION CENTER kauplusekontseptsioon. ZEISS Vision Center nägemise analüüs ja konsultatsiooniprotsess on süstemaatiliselt struktureeritud, mille abil tuvastatakse õigesti tarbija nägemisvajadused. Tuginedes ZEISSi poolt kvalifitseeritud optometristide teadmistele koos ZEISSi kõrgtehnoloogiliste seadmetega, samuti tahvelarvuti põhise konsulteerimise ja nägemistesti rakendustega, võimaldab see tarbijatel teha oma prillide osas parima valiku. Kauplus on varustatud kõrgtehnoloogiliste seadmetega ning võimaldab valida väga täpselt inimese nägemisteravusele ja silma eripärale sobivaid prilliklaase. Kaupluste kujundus, tehnilised lahendused ning süsteemne konsultatsiooniprotsess on loodud ZEISS’i poolt.

KPG kaubanduse OÜ (laiemalt tuntud Magaziin kaupluseketina)

Kategooria: paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.

Ettevõtte sõnul on vaatamata arengule ja laienemisele jäädud lihtsaks, kokkuhoidvaks ja oma inimesi väärtustavaks. Kaupluseketi 13 poes ja kontoris töötab üle 200 inimese, kellega tähistatakse ühiselt suvepäevi ja uusaastapidu. Ettevõtte sõnul võimaldatakse töötajatele valida endale sobiv tööaja ja töö tegemise viis, samuti osavõtt treeningutest, taastusravist ja rahvaspordiüritustest.

Foto: Rein Säinas / Valgamaalane

Rimi Eesti Food AS

Kategooria: aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele

2019. aastal korraldas Rimi kaks keskkonnakampaaniat. Märtsikuise kampaania jooksul andis Rimi teada, et on nüüdsest valmis müüma oma kauplustes toitu kliendi oma taarasse. Samuti katsetati õhukeste kilekottide müüki kahes Rimi kaupluses Saaremaal ning võeti üheks kuuks kilest ostukotid sootuks müügilt. Kilekottide piiramise projekte on nüüdseks laiendatud. Märtsikuus vähendas Rimi oluliselt ka kliendilehtede trükki ning laialivedu. Rimi keskkonnakampaaniaga lõid kaasa tuntud lauljad Nöep, Mick Pedaja ja Jalmar Vabarna, kes katsetasid pakendivaba elu ning kutsusid ka teisi üles oma tarbimisharjumuste üle järele mõtlema.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700