• 22.10.19, 08:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kotryna sisenes lastekaupadega Soome turule

Kotryna kontsern avas septembris esimese kaupluse väljapool Baltikumi. Soomes Tamperes avatud KidZone'i kauplus hõlmab 1700 ruutri suuruse pinna, kust leiab nii mänguasju kui ka tuntud rõivabrändide lasteriideid.
Kotryna sisenes lastekaupadega Soome turule
  • Foto: Raul Mee
Lisaks rajatakse müügiala lähedale mänguväljak, mis muudab poodlemise ka laste jaoks huvitavaks. Sarnast kauplusekontseptsiooni hakatakse juurutama ka mujal.
Kotryna kontserni tegevjuhi Laimonas Baziliuse sõnul iseloomustab Soome lastetoodete turgu killustumine, mistõttu soovitakse uue kauplusega pakkuda peredele mugavat võimalust teha kõik väikeste ja suurte laste ostud ühest kohast. See samm loob ettevõttele hea võimaluse tõusta Soome lastekaupade turul üheks peamiseks tegijaks. Lähiajal on plaanis avada ka e-pood aadressil kidzone.fi.
Otsus Skandinaavia turule sisenemiseks tulenes ettevõtte viimaste aastate edust. Eelmisel aastal täheldas ettevõte Baltikumis 10-protsendilist kasvu, millest suurem osa tuli rõivasektorist. Hüppeliselt kasvas ka ettevõtte e-kaubanduse osakaal, tõustes lausa 60 protsendini. „See annab meile kindluse, et meie poodide kontseptsioon on edukas ja seda saab kasutada ka teistel turgudel,“ selgitas tegevjuht.
Lisaks on ettevõttes toimunud struktuurimuudatused. Juhtimise tõhustamiseks viidi Eestis tegutseva OÜ Kotryna aktsiad üle kontserni JSC Kotryna ja kõik Kotryna kontserni kuuluvate Balti riikide ettevõtete aktsiad liideti.
JSC Kotryna kontsern tegutseb kõigis kolmes Balti riigis, hallates seal seitset jaemüügiketti (Baby City / Toy City, Žaislų Planeta, Juku, KidZone, Mothercare, OVS Kids ja Lego). Võrgustik koosneb kokku 79 kauplusest ja kuuest e-kaubanduse kanalist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele