• 23.10.19, 08:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fazer Eesti turundusjuht: valge sai ei kao veel niipea

Fazeri esindaja sõnul on valge sai eestimaalaste toidulaual nii kaua, kuni tootjad suudavad sellesse vaheldust ja tervislikke komponente tuua.
Fazer Eesti turundusjuht: valge sai ei kao veel niipea
  • Foto: Pixabay
„Kuigi klassikalised nisujahust pagaritooted on teatud tarbijarühmade kindlad lemmikud, näeme tarbijakäitumise põhjal, et pigem eelistatakse tervislike lisanditega pagaritooteid või muul moel rikastatud saiu ja otsitakse põnevamaid maitseid,“ tõdeb Fazer Eesti turundusjuht Riina Eedra.
Fazeri uudistoodete hulgast leiab selgi sügisel väikese vimkaga saiapätse, millel lisaks maitseelamusele on ka rohkelt kasulikke omadusi. Populaarsele keefirisaiale, on lisatud toiteväärtuse tõstmiseks chia-seemneid ja jõhvikaid.
Populaarne Keefirisai on alates turule tulekust 2016. aastal tõestanud innovatsiooni saiatootmises, olles valgete saiapätside segmendis kõige ostetum lisandväärtusega saiapäts. Ka kogu valge saia kategooria näitab pagaritoodete turul kasvutrendi – eelneva 12 kuuga võrreldes on valgete saiatoodete müügikäive kasvanud tervelt 6% ning seda suuresti tänu lisandväärtusega toodetele.
„Sama trendi võib märgata ka Baltikumis, mis tähendab, et valge sai on endiselt au sees, kuid sel peab olema lisaks midagi unikaalset,“ sõnab Eedra.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele