• 27.11.19, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BAUHAUS võttis kasutusele uue e-poe makselahenduse

BAUHAUSi ehituskaubamaja e-pood lisas uue makselahenduse, mis võimaldab eraklientidel osta kaupa „osta nüüd, maksa hiljem“ põhimõttel.
BAUHAUS võttis kasutusele uue e-poe makselahenduse
Tegemist on täiesti uue krediidilimiidil põhineva makselahendusega, mida seni veel Eestis rakendatud ei ole. Innovatiivset BAUHAUSi ostukonto makselahendust ja krediiditeenust pakutakse koostöös Svea Finance´ga.
Ettevõtte e-poe juht Kudres Lääts tõdes, et lähtudes tihedast konkurentsist ehituskaubamajade turul, oli vajadus täiendava makselahenduse järele olemas juba pikemat aega. „Kuna BAUHAUS erineb teistest ehituskaubamajadest peamiselt seetõttu, et pakub oma klientidele kindla valdkonna tooteid ja teenuseid ning hoiab fookuse just ehitus-, sisustus- ja aiakaubakategooriatel, siis otsisime võimalust, et muuta oma lojaalsete klientide ostude sooritamise protsess veelgi mugavamaks. Seda aga tüüpiline järelmaks ei võimaldanud,“ põhjendas Lääts võimalike makselahenduste valikul just ostukonto eelistamist.
Kui seni oli võimalik e-poest tooteid soetada vaid nende eest kohe makstes, siis nüüd on muutunud eraklientidele ostude sooritamine oluliselt lihtsamaks, kiiremaks ja mugavamaks. Eratarbija otsustab ise, millal ja kui palju kasutatud krediidilimiiti tagasi maksab.
Ostukonto makseteenuse pakkuja Svea Finance ASi tegevjuht Eric Puulmann põhjendas uue lahenduse turule toomist kui seni ärakasutamata võimalust kiirelt kasvaval e-poodlemise ajastul. „Kuna e-poodidest sooritatud ostude arv ja müügimaht kasvab kiiresti, siis toob see paratamatult kaasa tarbija kõrgemad ootused ostuprotsessi kiiruse ja lihtsuse ning makseviiside paindlikkuse ja mitmekesisuse osas." Puulmaa rääkis, et nad lähenesid väljakutsele süsteemselt, kuulates ära nii tarbijate kui ka kaupmeeste ootused ning leidsime võimaluse, kuidas muuta e-poodides tarbija ostuprotsess mugavamaks ning ühtlasi töötasime välja spetsiaalse lahenduse e-kaupmeestele, mis kasvatab nende jaoks püsitarbijate hulka, kes ikka ja jälle nende e-poodi ostlemiseks tagasi pöörduvad.
Puulmanni sõnul ei ole arendustööd antud makselahenduse osas veel lõppenud, vaid teenuse täiustamisega tegeldakse järjepidevalt edasi, et vastata makselahenduse kasutusmugavuse ja funktsionaalsuse osas tarbijate ning kaupmeeste muutuvatele ootustele.
Ostukonto on uudne makselahendus, mis võimaldab eratarbijal soetada kaupu e-poest siis, kui soov tekib, ning tasuda nende eest hiljem. Ostukonto avamisel sõlmitakse ühekordne krediidileping, mis kehtib eraisiku 75. eluaastani.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele