Anu Lill • 7 jaanuar 2020

Apranga pikendas Baltikumis tuntud kaubamärkide frantsiise

Leedu ja Baltimaade rõivaste jaemüügiettevõte Apranga Group ning maailma juhtiv moemüüja Inditex pikendavad frantsiisilepinguid Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home ja Oysho kaubamärkide osas Baltimaades kuni aastani 2022.

Apranga Grupi ja Inditexi koostöö algas 2004. aastal. Praegu juhib Apranga Grupp kokku 50 Inditexi keti kauplust: 11 Zara, 7 Bershka, 7 Pull and Beari, 7 Stradivarius, 11 Massimo Dutti, 4 Zara Home ja 3 Oysho üldpinnaga kokku on 44,9 tuhat ruutmeetrit.  Foto: Reuters/Scanpix

Seekordne pikendus oli järjekorras kuues. Inditex grupi müügitulu oli 2018. aastal 26,1 miljardit eurot. 31. jaanuari seisuga 2019.a Inditexi poode avatud 96 maailma riigis kokku 7 490, millest 1 078 tegutsesid frantsiisilepingute alusel. Frantsiisikaupluste käive moodustas Inditexi grupi kogukäibest 14%.

Aprangal õnnestus mullu börsil kasvatada aktsia väärtust 30%, aktsia hind on praegu 2,12 eurot.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700