12. juunil toimuval E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil kuulutame välja, kes on kõige kasutajasõbralikum e-pood. Vaata, kes hakkavad oma vahel mõõtu võtma.
6 žürii liiget analüüsivad valitud e-poode ning annavad oma hinnangud, mis on hästi ning mis vajaks veel parandamist.
E-poodide puhul hinnatakse kliendi teekonda, leitavust Google’is, toodete tekste, veebi disaini, klienditeenindust.
Finalistid said valitud seekord Google orgaanilise otsingu järgi. E-poe leitavus otsingus on meie eelduste kohaselt oluline, kuna kliendid alustavad oma teekonda e-poodi läbi otsingu. Need e-kauplused, mis hästi välja tulevad on oma tööd hästi teinud ja see on ka meie kriteerium, et pääseda 57 valitud e-poe hulka 12 erinevas kategoorias, kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile.
LASTEKAUBAD
ILUTOOTED
AUTOKAUBAD
TOIT
SISUSTUSKAUBAD
MÖÖBEL
SPORDIKAUBAD
ELEKTROONIKA
RIIDED
JALATSID
TERVISETOOTED
EHITUSKAUBAD
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.