• 26.03.20, 10:17

Rademar: e-poe müük küll kasvab, aga tavakauplused ei kao

Rademari juhatuse liikme Margus Juksari sõnul suureneb kriisi ajal küll e-poe müük, ent kokkuvõttes moodustab see vähemasti Rademaril vaid 8-9% müügist. Füüsiliste poodide kadumist ta lähema kümnendi jooksul ei usu.
Rademari juhatuse liige Margus Juksar loodab kriisist kiiresti välja tulla
  • Rademari juhatuse liige Margus Juksar loodab kriisist kiiresti välja tulla Foto: Andres Haabu
Juksari sõnul on kaubandust ootamas küll keerulised ajad, ent mustades toonides ta asja siiski ei näe. Tema sõnul on praegu peamiseks märksõnaks kaupmeeste ja keskuste suhted ja kokkulepped. “Oluline on mõista, koostööd teha ja aru saada, kui enam ei ole võimalik jätkata,” ütles ta. Rademar kaubanduskeskustega läbirääkimisi veel pidama pole hakanud. Küll aga kinnitas Juksar, et Rademar jääb kindlasti alanud kriisis ellu.
Ta hindas, et kui kaubanduskeskused tehakse taas lahti mai keskpaigas, ei ole kaupmeestel veel suurt häda. “Väga raske on kõigil selle aasta lõpuni, võib-olla ka järgmisel aastal. Väga oluline on, et keskused oleksid väga paindlikud ega jääks tühjaks,” hindas ta.
Rademar tegi sel nädalal kõik olulisemad ärilised otsused, kusjuures ettevõte kasutab solidaarset palgalangetust. See tähendab, et nii juhtkonnal kui ka teenindajatel langeb palk sama palju.
Juksar meenutas, et 2008. aasta kriis oli teistmoodi. “Nii palju, kui ma mäletan, ei tulnud see nii kiiresti. Kuude kaupa tekkis vähenemine.” Ta lisas, et toona olid esimesed pool aastat Rademari tulemused igati head. Seejärel kukkus müük aga suurelt ning majandusaugust välja ronimiseks kulus aastaid. "Täna loodetakse teistmoodi, et kukkumine on järsk, aga taastumine kiirem. Kui taastuks aastaga, võiks väga õnnelik olla,” hindas Juksar.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.20, 10:48
Altraja: sellisel kujul ei taastu kaubandus enam kunagi
Sportlandi ühe omaniku Are Altraja hinnangul mõjutab praegune kriis kaubandust vähemalt 24 kuud ning samal kujul ei taastu kaubandus enam kunagi.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 07:00
Nixori loodud kassatarkvara NexuFront muudab kaubandusettevõtte edukamaks
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.

Enimloetud

1
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
2
Uudised
  • 22.01.25, 11:51
Linnamäe keskuse omanik: kaebame kohtuotsuse edasi. “Prisma maksis renti vaid siis, kui ähvardas pankrotimenetlus”
Lisatud nii Linnamäe keskuse kui Prisma Eesti juhtide värsked kommentaarid!
3
Uudised
  • 23.01.25, 12:38
Suvest jõustub e-poodnikele uus seadus | Kui sinu e-pood suveks kõiki õiglaselt ei kohtle, rikud seadust
Üle 100 000 erivajadusega inimese on kokku kolmes Balti riigis, kes vananenud tehnoloogiaga e-poodides täna ostelda ei saa
4
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
5
Uudised
  • 20.01.25, 15:14
Kohus on otsustanud: Prisma ei pea Linnamäe keskuses poodi taasavama
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: poe lahtihoidmine oleks ääretult ebamõistlik
6
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele