• 13.04.20, 14:42

Eile lõppes ajaloo esimene e-Osturalli

Eile jõudis finišisse esmakordselt vaid Kaubamaja e-poes toimunud e-Osturalli. Nädalapikkune kampaania, mis on inimesi juba üle 20 aasta päevapakkumistega Tallinna ja Tartu Kaubamaja müügimaailmadesse kutsunud, kestis sel korral kokku 17 päeva ning rallitada sai vaid e-poes.
Eile lõppes ajaloo esimene e-Osturalli
„Viimase aja sündmused on nõudnud kiireid otsuseid ja ümberkalkuleerimisi,“ tõdeb Kaubamaja AS tegevdirektor Erkki Laugus. „Otsustasime juba enne eriolukorra väljakuulutamist ära jätta Kaubamaja 60. juubeliaasta üritused ning oleme ümberkorraldanud kõik esimese poolaasta kampaaniad. Järjekorras juba 44. Osturalli toimus vaid e-poes,“ räägib Laugus ning lisab, et ilmselt pole terves maailmas ühtegi kaupmeest, kes selliseks kiireks asjade käiguks valmis oleks olnud. „Sisuliselt muutus kesklinna Kaubamaja vaid ühe nädalaga äärelinna Kaubamajaks,“ sõnab ta.
„Meil on väga hea meel näha, et järjest rohkem kliente on meid üles leidnud ka e-kanalis. Kui muidu kasutab Kaubamaja e-poodi tavapäraselt ostukohana siiski väiksem osa meie klientidest, siis e-Osturalli ajal olid 45% ostjatest need, kes pole varem Kaubamaja e-poest ühtegi ostu sooritanud,“ ütleb Laugus. E-Osturalli ajal käis Kaubamaja e-poes üle poole miljoni külastaja. Esimese seitsme e-Osturalli päevaga müüdi e-poes 80% enam tooteid kui eelmise aasta kevadise Osturalli nädalaga.
E-Osturalli menutoodeteks osutusid sel korral puhastus- ja desinfitseerimisvahendite kõrval ka ilu- ja gurmeekaubad. Lisaks on näha, et Eesti inimesed valmistuvad optimistlikult ka suveks ning e-Osturalli virtuaalsetelt riiulitelt leidis omale uue omaniku märkimisväärselt suur hulk päikeseprille.
„E-poe koormus kasvas võrreldes varasemaga mitmekordselt. Kuigi tegime kiireid ümberkorraldusi ning Kaubamaja Tallinna müügimaailmadest said vaid ühe päevaga suured e-poe laod, kus klientide tellimusi pakkisid nii teenindajad, kontoritöötajad, kui ka juhtkond, peab tõdema, et nii järsuks tellimuste arvu tõusuks me valmis ei olnud. Väljakutse ees seisid ka transporditeenuseid pakkuvad logistikafirmad, sest lisaks Kaubamajale muutuseid üleöö e-poodideks suur osa Eesti kauplustest. Täname oma kliente, kes pidid oma tellimusi ootama tavapärasest kauem mõistva suhtumise eest,“ sõnab Laugus.
Tulevikku vaatab Laugus mõningase ettevaatlikkusega, ent lootusrikkalt: „Hetkel on mõistagi kõige olulisem peatada viiruse levik Eestis. Sealt edasi saame vaikselt pöörduda tagasi oma igapäevaelu juurde ning loodame, et õige pea saame kliente taas oma müügimajades tervitada.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele