Eduka äri aluseks on paindlikkus ja kiire kohanemisvõime olukorraga. Tallinna Kaubamaja Grupp AS juhatuse esimees Raul Puusepp tahab looda, et sama kehtib ka riigi juhtimises. Seetõttu pani ta kirja kolm soovitust.

- Raul Puusepp
- Foto: Raul Mee, fotograaf
Kolm ja pool nädalat tagasi, 27. märtsil kirjutasin pahameelega, et valitsuse korraldused ning otsused eriolukorra ohjamisel ei ole olnud piisavalt jõulised ja selged. Situatsioon oli tõsine, kaubanduskeskused suleti, samas jäi sügavalt arusaamatuks, miks mitte kõik kauplused ja teenindusasutused. Kutsusin toona üles kõiki kaupmehi vastutustundlikkusele ja tarkusele, et anda oma panus olukorra kiireks lahenduseks.
Seotud lood
Kaubamaja Grupi juhi ja Kaupmeeste Liidu juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul seisavad kaupmeestel eest hooajaliste kaupade jõulised hinnaalandused, kuna ettevõtted soovivad varude alt raha kätte saada.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.