Turistide kadumine tänavatelt on viinud Tallinna vanalinna suveniiripoed laostumise äärele, sest turismisektori toetamise meetmed nendele ei laiene.
Valitsus eraldas koroonakriisi tõttu kannatava turismisektori toetamiseks 25 miljonit eurot. Tegemist on ühekordse tagastamatu rahalise abiga, mida võivad saada reisifirmad, restoranid, hotellid, turismiatraktsioonid, aga ka ettevõtted, mis teenindavad turiste.
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.