• 27.05.20, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jardin: Võib-olla saab võla järgmisel aastal tasa

Kriisikuudel maksuametile üle 130 000 euro võlgu jäänud lillemüüja OÜ Jardin tegevjuht Kaisa Moora ütles, et nad plaanivad võla tagasimakse ajatada maksimaalsele perioodile.
Jardin: Võib-olla saab võla järgmisel aastal tasa
Moora sõnul hakkasid nende müügimahud langema alates eriolukorra algusest. "Seejärel olime valitsuse otsusega suletud ligi kaks kuud," lisas ta. Nii jäi Moora sõnul saamata arvestatav müügimaht, kuid paljusid kulusid sulgemise ajaks külmutada ei saanud. „Kuna riik oli selles olukorras paindlik maksude maksmise osas, siis tuli see variant käiku panna,“ põhjendas Moora.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele