Kriisikuudel maksuametile üle 130 000 euro võlgu jäänud lillemüüja OÜ Jardin tegevjuht Kaisa Moora ütles, et nad plaanivad võla tagasimakse ajatada maksimaalsele perioodile.
Moora sõnul hakkasid nende müügimahud langema alates eriolukorra algusest. "Seejärel olime valitsuse otsusega suletud ligi kaks kuud," lisas ta. Nii jäi Moora sõnul saamata arvestatav müügimaht, kuid paljusid kulusid sulgemise ajaks külmutada ei saanud. „Kuna riik oli selles olukorras paindlik maksude maksmise osas, siis tuli see variant käiku panna,“ põhjendas Moora.
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.