• 27.05.20, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jardin: Võib-olla saab võla järgmisel aastal tasa

Kriisikuudel maksuametile üle 130 000 euro võlgu jäänud lillemüüja OÜ Jardin tegevjuht Kaisa Moora ütles, et nad plaanivad võla tagasimakse ajatada maksimaalsele perioodile.
Jardin: Võib-olla saab võla järgmisel aastal tasa
Moora sõnul hakkasid nende müügimahud langema alates eriolukorra algusest. "Seejärel olime valitsuse otsusega suletud ligi kaks kuud," lisas ta. Nii jäi Moora sõnul saamata arvestatav müügimaht, kuid paljusid kulusid sulgemise ajaks külmutada ei saanud. „Kuna riik oli selles olukorras paindlik maksude maksmise osas, siis tuli see variant käiku panna,“ põhjendas Moora.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele