12. juunil toimub Filmimuuseumis e-kaubanduse kasutajakogemuse konverents, kus arutletakse selle üle, kuidas tänu inimsõbraliku e-poe müüki kasvatada. Esinejad analüüsivad põhjalikult Eesti e-poode erinevate krit-kaubeeriumite põhjal.
Zürii analüüsib Eesti e-poode kliendi teekonna, disaini, tekstide, klienditeeninduse poolt. Samuti vaadatakse põhjalikult kui kergesti e-pood Google’is leitav on.
Konverentsil kuuleb ka e-kaubanduse väikeseid räpaseid saladusi ning ka mõttekäiku, kas toidukaupade e-poed muutuvad kunagi kasumlikuks?
Tutvu konverentsi programmiga
SIIN.- E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsi esinejad
Miks osaleda:
- Saab inspiratsiooni, kuidas luua inimsõbralik e-pood
- Kuulete põhjalikku Eesti e-poodide analüüsi kasutajakogemuse parandamisest
- Kõik konkursil esindatud ning meistriklassis osalevad e-poed saavad žürii kommentaarid kirjalikult
- Kõik osalevad e-poed kuulevad konverentsil žürii analüüsi nii enda kui konkurentide kohta
- Konkursil mitte osalevad e-poed saavad õppida konkurentide kogemustest/vigadest
- Konverents on hästi praktiline ning võimalik kohe järgmisel päeval rakendada
Hea võimalus tulla taas kõik koos kokku ning arutleda ja mõtiskleda selle üle, kuidas enda e-pood kasutajasõbralikumaks muuta ning seeläbi veelgi ostukorvi kasvatada.
Registreeru soodushinnaga konverentsile
SIIN.Seotud lood
Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha. Futurist UI/UX disainer Andres Kostiv toob mitmeid näiteid, kuidas hea disain aitab e-kaubanduse müüki kasvatada.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
1
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
4
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Viimased uudised
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele