Zürii analüüsib Eesti e-poode kliendi teekonna, disaini, tekstide, klienditeeninduse poolt. Samuti vaadatakse põhjalikult kui kergesti e-pood Google’is leitav on.
Konverentsil kuuleb ka e-kaubanduse väikeseid räpaseid saladusi ning ka mõttekäiku, kas toidukaupade e-poed muutuvad kunagi kasumlikuks?
Tutvu konverentsi programmiga SIIN.
Miks osaleda:
- Saab inspiratsiooni, kuidas luua inimsõbralik e-pood
- Kuulete põhjalikku Eesti e-poodide analüüsi kasutajakogemuse parandamisest
- Kõik konkursil esindatud ning meistriklassis osalevad e-poed saavad žürii kommentaarid kirjalikult
- Kõik osalevad e-poed kuulevad konverentsil žürii analüüsi nii enda kui konkurentide kohta
- Konkursil mitte osalevad e-poed saavad õppida konkurentide kogemustest/vigadest
- Konverents on hästi praktiline ning võimalik kohe järgmisel päeval rakendada
Hea võimalus tulla taas kõik koos kokku ning arutleda ja mõtiskleda selle üle, kuidas enda e-pood kasutajasõbralikumaks muuta ning seeläbi veelgi ostukorvi kasvatada.
Registreeru soodushinnaga konverentsile SIIN.