Autor: Kaubandus.ee • 29. mai 2020

Kui inimsõbralik e-pood sul on?

12. juunil toimub Filmimuuseumis e-kaubanduse kasutajakogemuse konverents, kus arutletakse selle üle, kuidas tänu inimsõbraliku e-poe müüki kasvatada. Esinejad analüüsivad põhjalikult Eesti e-poode erinevate krit-kaubeeriumite põhjal.

Autor: MUDLIFA

Zürii analüüsib Eesti e-poode kliendi teekonna, disaini, tekstide, klienditeeninduse poolt. Samuti vaadatakse põhjalikult kui kergesti e-pood Google’is leitav on.

Konverentsil kuuleb ka e-kaubanduse väikeseid räpaseid saladusi ning ka mõttekäiku, kas toidukaupade e-poed muutuvad kunagi kasumlikuks?

Tutvu konverentsi programmiga SIIN.

E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsi esinejad

Miks osaleda:

- Saab inspiratsiooni, kuidas luua inimsõbralik e-pood

- Kuulete põhjalikku Eesti e-poodide analüüsi kasutajakogemuse parandamisest

- Kõik konkursil esindatud ning meistriklassis osalevad e-poed saavad žürii kommentaarid kirjalikult

- Kõik osalevad e-poed kuulevad konverentsil žürii analüüsi nii enda kui konkurentide kohta

- Konkursil mitte osalevad e-poed saavad õppida konkurentide kogemustest/vigadest

- Konverents on hästi praktiline ning võimalik kohe järgmisel päeval rakendada

Hea võimalus tulla taas kõik koos kokku ning arutleda ja mõtiskleda selle üle, kuidas enda e-pood kasutajasõbralikumaks muuta ning seeläbi veelgi ostukorvi kasvatada.

Registreeru soodushinnaga konverentsile SIIN.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700