• 29.05.20, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas turundada venekeelsele sihtgrupile?

22. mail toimus E-kaubanduse Liidu veebiseminar, mille fookuses oli turundamine venekeelsele sihtrühmale. Oma kogemusi ja näpunäiteid jagasid Attently turundusstrateeg Anna Hassanova, venekeelse äriklubi Baltic Business Club juht ja asutaja Ruslan Gogin ning InBio tegevjuht Inna Mets.
Kuidas turundada venekeelsele sihtgrupile?
  • Foto: Pixabay.com
2019. aasta statistika järgi on ligi 29% Eesti elanike emakeeleks vene keel. Kuigi nendest umbes pooled valdavad eesti keelt piisavalt hästi, et tarbida eestikeelset sisu, juhib Anna Hassanova tähelepanu sellele, et isegi kui nad mõistavad eesti keelt, on oma emakeel neile südamelähedasem, mistõttu eelistavad nad võimalusel venekeelset sisu, sealhulgas ka reklaami.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 16:00
27 aastat tippdisainiäris – preemiumbrändide kaupluse asutaja jagab õppetunde
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele