22. mail toimus E-kaubanduse Liidu veebiseminar, mille fookuses oli turundamine venekeelsele sihtrühmale. Oma kogemusi ja näpunäiteid jagasid Attently turundusstrateeg Anna Hassanova, venekeelse äriklubi Baltic Business Club juht ja asutaja Ruslan Gogin ning InBio tegevjuht Inna Mets.
2019. aasta statistika järgi on ligi 29% Eesti elanike emakeeleks vene keel. Kuigi nendest umbes pooled valdavad eesti keelt piisavalt hästi, et tarbida eestikeelset sisu, juhib Anna Hassanova tähelepanu sellele, et isegi kui nad mõistavad eesti keelt, on oma emakeel neile südamelähedasem, mistõttu eelistavad nad võimalusel venekeelset sisu, sealhulgas ka reklaami.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.