Uudised
Ainult tellijale

9 sammu, kuidas kliente enda juures hoida

Külalislahkuse ekspert Kati Suun tõi Äripäeva Teeninduskonverentsil välja 9 sammu, millele peab täna teeninduses keskenduma, et kliente enda juures hoida.

Külalislahkuse koolitaja Kati Suun  Foto: Karen Harms

Ta rääkis, et täna on suurepärane võimalus teha restart külalislahkuse valdkonnas. „Uus luksuskaup on kindlasti soe ja siiras inimkontakt ja me kõik oleme valdkonniti samal stardijoonel - seega meil kõigil on võimalus olla luksusbränd 2020! " ütles Suun.

VORMISTA TELLIMUS JA SAAD LIGIPÄÄSU:
  • valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
  • Jaga lugu:
    KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Kaubandus.ee toetajad:

    Maarit Eerme
    Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700