Ainult tellijatele
Autor: Maarit Eerme • 3. juuni 2020
Ainult tellijatele

9 sammu, kuidas kliente enda juures hoida

Külalislahkuse ekspert Kati Suun tõi Äripäeva Teeninduskonverentsil välja 9 sammu, millele peab täna teeninduses keskenduma, et kliente enda juures hoida.

Külalislahkuse koolitaja Kati Suun
Autor: Karen Harms

Ta rääkis, et täna on suurepärane võimalus teha restart külalislahkuse valdkonnas. „Uus luksuskaup on kindlasti soe ja siiras inimkontakt ja me kõik oleme valdkonniti samal stardijoonel - seega meil kõigil on võimalus olla luksusbränd 2020! " ütles Suun.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700