Coop Panga liisingufirma hakkab sellest nädalast esmakordselt Eestis uue kontseptsiooniga ise autosid müüma - esimese partiina on klientidel võimalik soetada Škodasid, kuid tulevikus ollakse avatud koostööks ka teiste automarkidega.
„Esimese 20 uue Škodaga testime oma uut ärimudelit, mille eesmärk on muuta auto ostmine senisest mugavamaks, pakkudes kliendile „one-stop shop“ lahendust, mille käigus klient saab endale ühest kohast valida välja uue auto ning võtta juurde kõige sobivama finantseerimis- ning kindlustuslahenduse. Coop Liising ei paku seejuures ainult finantseerimist, vaid on ka autode müüja,“ ütles Coop Liisingu juht Martin Ilves.
„Meie eesmärk pole konkureerida automüüjatega, vaid olla neile koostööpartneriks. Coop Pangal koos Coopi jaeketiga on kokku ligi 700 000 klienti, kelleni saame autode pakkumisega läbi oma kanalite jõuda, kuid loomulikult saavad meie autokaubamajast osta ka kõik teised eestimaalased,“ lisas Ilves.
Auto ostmiseks ei pea klient isegi kodust välja tulema: klient saab tellida endale auto koos sobiva varustusega panga kodulehelt ning valida endale sobiva finantseerimislahenduse. Soovi korral tuuakse ka auto kliendile koju kätte.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.