• 11.06.20, 10:53

Coop tõukas Maxima Eesti lemmikbrändide esikümnest

Kantar Emor viis sel kevadel 11. korda läbi Eesti elanike lemmikbrändide uuringu. Tänavust edetabelit juhib YouTube, edastades napilt kauaaegset lemmikut Kalevit. Kolmandale kohale on tõusnud Coop.
Coop
  • Coop
  • Foto: Andres Haabu
„Sellele, et YouTube tänavu Kalevist napilt möödus, on ilmselt oluliselt kaasa aidanud eriolukord, mis suurendas inimeste meediaaega ja veebikanalite pildilolekut,“ kommenteeris tulemusi Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste. Tema sõnul mõjutas sama põhjus tõenäoliselt ka Facebooki, mille meeldivus kasvas eriti selgelt keskealiste ja vanemate inimeste seas. Liikus ju suhtluski kriisiajal olude sunnil enam sotsiaalmeediasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele