Autor: Maarit Eerme • 17. juuni 2020

Kuidas Tele2 kliendi südant puudutab?

Teenindus on Tele2 Eesti jaoks päriselt oluline ning ettevõtte Chief Happiness Officeri Sirli Seliovi sõnul on see kogu aeg oluline olnud aga päriselt oluline alles viimasel ajal. Äripäeva teeninduskonverentsil rääkis ta, kuidas nad väiksete tegudega on üha rohkem klientide südameid hakanud puudutama.
Ants sai Tele2 Eestilt kingituseks uue telefoni
Foto: Tele2 Eesti

Seliov selgitas, et enne kui nad soovisid enda teeninduse uuele tasemele viia tahtsid nad teada, mis on Eesti teenindusmaastikul puudu on. „Tegime Norstatiga detsembris 2019 – jaanuar 2020 uuringu ning tulemustest selgus, et 78% Eestis pakutavast teenindusest on hea-pigem hea, kuid vaid 1% on suurepärast teenindust.“ Ta ütles, et Eesti teenindajad on viisakad, sõbralikud ja kompetentsed enda töös, kuid puudu on personaalsusest ja emotsionaalsusest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757