Maarit Eerme • 17 juuni 2020
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas Tele2 kliendi südant puudutab?

Teenindus on Tele2 Eesti jaoks päriselt oluline ning ettevõtte Chief Happiness Officeri Sirli Seliovi sõnul on see kogu aeg oluline olnud aga päriselt oluline alles viimasel ajal. Äripäeva teeninduskonverentsil rääkis ta, kuidas nad väiksete tegudega on üha rohkem klientide südameid hakanud puudutama.

Ants sai Tele2 Eestilt kingituseks uue telefoni  Foto: Tele2 Eesti

Seliov selgitas, et enne kui nad soovisid enda teeninduse uuele tasemele viia tahtsid nad teada, mis on Eesti teenindusmaastikul puudu on. „Tegime Norstatiga detsembris 2019 – jaanuar 2020 uuringu ning tulemustest selgus, et 78% Eestis pakutavast teenindusest on hea-pigem hea, kuid vaid 1% on suurepärast teenindust.“ Ta ütles, et Eesti teenindajad on viisakad, sõbralikud ja kompetentsed enda töös, kuid puudu on personaalsusest ja emotsionaalsusest.

VORMISTA TELLIMUS JA SAAD LIGIPÄÄSU:
  • valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
  • Jaga lugu:
    KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Kaubandus.ee toetajad:

    Maarit Eerme
    Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700