Autor: Kaubandus.ee • 2. juuli 2020
Ainult tellijatele

Kantar Emor: Eriolukord kasvatas sagedaste e-ostjate arvu 80% võrra

Koroonaviirusest põhjustatud eriolukord tõi kaasa hüppelise kasvu nii e-ostjaskonna laiuses kui ka ostusageduses. Uusi e-ostjaid said enim juurde toidukaubad, elektroonika, ravimid ja aiakaubad.

Autor: Pixabay.com

Kantar Emori igakevadise e-kaubanduse trendiuuringu andmetel lisandus eelmise aasta sama perioodiga võrreldes (aprill–mai) hulgaliselt uusi e-ostjaid, kel puudus varasem kokkupuude veebist kaupade või teenuste ostmisega, ning kasvas ka sagedaste e-ostjate arv.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700