Rakvere lihakombinaadi emafirma HKScani jaoks möödus teine kvartal koroonaviirusele vaatamata positiivselt ning jaemüügi nõudlus paranes, mis aitas ka kasumisse jõuda.

- HKScan sai koroonaviirusele vaatamata korraliku kasumi.
- Foto: LIIS TREIMANN
HKScani müügitulu kasvas teises kvartalis 0,3 protsenti, 440,9 miljoni euroni. Maksu- ja intressieelne kasum ulatus 0,1 miljoni euroni. Veel mullu samal ajal sai ettevõte 6,6 miljonit eurot kahjumit. Võrreldav kasum oli 0,6 miljonit eurot, mullu samal ajal saadi 2,5 miljonit kahjumit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.