Tallinna Kaubamaja korraldab end ulatuslikult ümber
Tallinna Kaubamaja teatas börsile kontsernis toimuvatest ümberkorraldustest, mille käigus toimub tütarettevõtete ühendamisi, aga ka segmentide eraldamisi. Luuakse ka finantsteenuseid pakkuv tütar.
Nii ühinevad näiteks Selver ja ABC Supermarkets. See on vajalik juhtimise ühtlustamise ja sünergia suurenamise eesmärgil. Selle käigus ühendab Selver endasse täielikult tütarettevõtja ABC Supermarketsi.
Tallinna Kaubamaja Grupi 2020. aasta II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 171,0 miljonit eurot, jäädes sellega aasta varasemast alla 5,8%.
Selver sõlmis täna lepingu, millega saab ettevõttest ABC Supermarkets AS-i ainuomanik. ABC Supermarketsi ketti kuuluvad 16 Comarketi kauplust, kaks Delice’i toidupoodi ja Solarise toidukauplus. Tehing ei hõlma ABC Grupi omanduses olevaid teisi ettevõtteid ja selle jõustumiseks on vajalik konkurentsiameti kinnitus.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.