Autor: Maarit Eerme • 5. august 2020

Rimi uus ostudirektor soovib rohkem strateegilist partnerlust

Rimi uus ostudirektor Maris Rannus alustas tööd uues ametis 1. augustil ning ta soovib, et jaekett ning tootja istuksid rohkem ühise laua taga, kus räägitakse avatult ja leitakse ühised väärtused koostegemiseks. Sellest tuleb tema hinnangul välja midagi suuremat, kui lihtsalt koostöö.
Maris Rannus
Foto: Rimi Eesti Food

Ta rääkis intervjuus, et täna on nad mõned seesugused turundusalased koostööd teinud. „Oleme avatud ning tahame, et meie juurde tuldaks avatud mõtetega,“ ütles Rannus. „Konkurents on tihe ja aina tiheneb ning usun siiralt, et täna ei võistle jaeturul jaekett vs jaekett vaid jaekett vs tootja kombinatsioon. Olles tootjaga koos ja mõelda koos tugevaid lahendusi,“ selgitas Rimi ostudirektor.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700