• 05.08.20, 12:44

Rimi uus ostudirektor soovib rohkem strateegilist partnerlust

Rimi uus ostudirektor Maris Rannus alustas tööd uues ametis 1. augustil ning ta soovib, et jaekett ning tootja istuksid rohkem ühise laua taga, kus räägitakse avatult ja leitakse ühised väärtused koostegemiseks. Sellest tuleb tema hinnangul välja midagi suuremat, kui lihtsalt koostöö.
Maris Rannus
  • Maris Rannus
  • Foto: Rimi Eesti Food
Ta rääkis intervjuus, et täna on nad mõned seesugused turundusalased koostööd teinud. „Oleme avatud ning tahame, et meie juurde tuldaks avatud mõtetega,“ ütles Rannus. „Konkurents on tihe ja aina tiheneb ning usun siiralt, et täna ei võistle jaeturul jaekett vs jaekett vaid jaekett vs tootja kombinatsioon. Olles tootjaga koos ja mõelda koos tugevaid lahendusi,“ selgitas Rimi ostudirektor.

Seotud lood

Uudised
  • 03.07.20, 13:20
Jaeketid hoiavad oma turupositsiooni
Eelmise aasta majandusaasta tulemustest on näha, et jaeketid hoiavad kindlalt oma turupositsiooni ning esimese 4 suure jaeketi seas ei ole positsiooni muutusi toimunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele