Autor: Maarit Eerme • 5. august 2020

Rimi uus ostudirektor soovib rohkem strateegilist partnerlust

Rimi uus ostudirektor Maris Rannus alustas tööd uues ametis 1. augustil ning ta soovib, et jaekett ning tootja istuksid rohkem ühise laua taga, kus räägitakse avatult ja leitakse ühised väärtused koostegemiseks. Sellest tuleb tema hinnangul välja midagi suuremat, kui lihtsalt koostöö.
Maris Rannus
Foto: Rimi Eesti Food

Ta rääkis intervjuus, et täna on nad mõned seesugused turundusalased koostööd teinud. „Oleme avatud ning tahame, et meie juurde tuldaks avatud mõtetega,“ ütles Rannus. „Konkurents on tihe ja aina tiheneb ning usun siiralt, et täna ei võistle jaeturul jaekett vs jaekett vaid jaekett vs tootja kombinatsioon. Olles tootjaga koos ja mõelda koos tugevaid lahendusi,“ selgitas Rimi ostudirektor.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757