Rimi uus ostudirektor Maris Rannus alustas tööd uues ametis 1. augustil ning ta soovib, et jaekett ning tootja istuksid rohkem ühise laua taga, kus räägitakse avatult ja leitakse ühised väärtused koostegemiseks. Sellest tuleb tema hinnangul välja midagi suuremat, kui lihtsalt koostöö.
- Maris Rannus Foto: Rimi Eesti Food
Ta rääkis intervjuus, et täna on nad mõned seesugused turundusalased koostööd teinud. „Oleme avatud ning tahame, et meie juurde tuldaks avatud mõtetega,“ ütles Rannus. „Konkurents on tihe ja aina tiheneb ning usun siiralt, et täna ei võistle jaeturul jaekett vs jaekett vaid jaekett vs tootja kombinatsioon. Olles tootjaga koos ja mõelda koos tugevaid lahendusi,“ selgitas Rimi ostudirektor.
Seotud lood
Eelmise aasta majandusaasta tulemustest on näha, et jaeketid hoiavad kindlalt oma turupositsiooni ning esimese 4 suure jaeketi seas ei ole positsiooni muutusi toimunud.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.