Autor: Kaubandus.ee • 3. september 2020

Tehnoloogiaettevõtte juht: Eesti kaupmehed ei pruugi sügiseseks viiruselaineks valmis olla

Kevadine viiruselaine tõi välja olulised puudujäägid meie kaubandusturul ja kui potentsiaalse sügisese leviku puhul soovitakse neid vältida, tuleks ettevõtetel kiirelt enda e-kaubandussüsteemid üle vaadata.
Foto: Pixabay.com

„Kevadise viiruspuhangu puhul oli selgelt näha, kuidas ettevõtted hakkasid hoogsalt erinevatesse e-kaubanduse lahendustesse panustama ja kohati kasvasid investeeringud neisse isegi kolmekordselt. Siiski nägime turul olukorda, kus nii mõneski kohas tekkisid suure nõudluse tõttu pikad ootejärjekorrad või viibis kohaletoimetamine,“ sõnas jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint Eesti haru juhi Priit Peterson.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757