Kevadine viiruselaine tõi välja olulised puudujäägid meie kaubandusturul ja kui potentsiaalse sügisese leviku puhul soovitakse neid vältida, tuleks ettevõtetel kiirelt enda e-kaubandussüsteemid üle vaadata.
„Kevadise viiruspuhangu puhul oli selgelt näha, kuidas ettevõtted hakkasid hoogsalt erinevatesse e-kaubanduse lahendustesse panustama ja kohati kasvasid investeeringud neisse isegi kolmekordselt. Siiski nägime turul olukorda, kus nii mõneski kohas tekkisid suure nõudluse tõttu pikad ootejärjekorrad või viibis kohaletoimetamine,“ sõnas jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint Eesti haru juhi Priit Peterson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.