Autor: Gerli Ramler, Äripäeva kaasautor • 15. september 2020

Kohalik toit tuntuks agroturismi, konkursside ja ühise turundamisega

Ehe Eesti toit on maitsev, puhas ega vaja tutvustamist. Või siiski? Kuidas jõuavad meie väiketootjate põnevad tooted tarbijateni ajal, mil ülemaailme pandeemia on aheldanud inimesed kodukontoritesse, ära on jäetud laadad ja messid ning suletud on hulk toitlustusasutusi? Mõtteid jagavad väiketootjad ja Eesti Talupidajate Keskliit, kelle südameasjaks on kohaliku talutoidu tutvustamine.
Agroturismi ettevõtted saavad huvilistele tutvustada oma tootmist.
Foto: HEIKKI AVENT

Eestis müüakse valdav osa toidukaupu suurte kaubanduskettide kaudu ja ka väiketootjad sooviksid loomulikult müüa oma tooteid seal, kus on enim tarbijaid. Praegu jääb see aga paljude jaoks veel unistuseks ja seetõttu on peamisteks müügikanaliteks traditsiooniliselt laadad, turud, üritused, aga ka restoranid ja kohvikud. Vaikselt on siiski suurenemas väiketalunike toodete valik ka poodides.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700