• 15.09.20, 15:12

Kohalik toit tuntuks agroturismi, konkursside ja ühise turundamisega

Ehe Eesti toit on maitsev, puhas ega vaja tutvustamist. Või siiski? Kuidas jõuavad meie väiketootjate põnevad tooted tarbijateni ajal, mil ülemaailme pandeemia on aheldanud inimesed kodukontoritesse, ära on jäetud laadad ja messid ning suletud on hulk toitlustusasutusi? Mõtteid jagavad väiketootjad ja Eesti Talupidajate Keskliit, kelle südameasjaks on kohaliku talutoidu tutvustamine.
Agroturismi ettevõtted saavad huvilistele tutvustada oma tootmist.
  • Agroturismi ettevõtted saavad huvilistele tutvustada oma tootmist.
  • Foto: HEIKKI AVENT
Eestis müüakse valdav osa toidukaupu suurte kaubanduskettide kaudu ja ka väiketootjad sooviksid loomulikult müüa oma tooteid seal, kus on enim tarbijaid. Praegu jääb see aga paljude jaoks veel unistuseks ja seetõttu on peamisteks müügikanaliteks traditsiooniliselt laadad, turud, üritused, aga ka restoranid ja kohvikud. Vaikselt on siiski suurenemas väiketalunike toodete valik ka poodides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele