• 16.09.20, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea klienditeenindus ei ole küsimus-vastus stiilis suhtlus

Tänapäevane klienditeenindus ei ole vaid kliendi küsimustele vastamine, kirjutab Elisa kirja- ja sisestustiimi juht Heli Missik. Mis eristab tänast silmapaistvat klienditeenindust lihtsalt klientide teenindamisest?
Heli Missik
  • Heli Missik
  • Foto: Elisa Eesti
Olles pea kogu oma tööelu klienditeenindusvaldkonnaga seotud olnud, usun, et klienditeenindus on aja jooksul palju muutunud. See ei ole enam pelgalt klient-küsib-teenindaja-vastab-suhtlus, vaid täna peab hea klienditeenindaja pakkuma hoopis rohkemat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele