Tänapäevane klienditeenindus ei ole vaid kliendi küsimustele vastamine, kirjutab Elisa kirja- ja sisestustiimi juht Heli Missik. Mis eristab tänast silmapaistvat klienditeenindust lihtsalt klientide teenindamisest?

- Heli Missik Foto: Elisa Eesti
Olles pea kogu oma tööelu klienditeenindusvaldkonnaga seotud olnud, usun, et klienditeenindus on aja jooksul palju muutunud. See ei ole enam pelgalt klient-küsib-teenindaja-vastab-suhtlus, vaid täna peab hea klienditeenindaja pakkuma hoopis rohkemat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.