• 25.09.20, 10:49

Santa Maria: hetkel on olukord kevadega võrreldes positiivne

2019. aasta tulemuste põhjal toidutootjate TOPi edetabeli esimeseks tõusnud maitseainete ja toidukontseptsioonidega tegeleva Santa Maria ASi juhatuse liige Rainer Tammet nendib, et möödunud eduka aasta valguses oli kevadine müüginumbrite langus seoses eriolukorraga suur, kuid sügis on juba palju positiivsem.
Santa Maria ASi juhatuse liikme Rainer Tammeti sõnul avaldas Santa Mariale suurt mõju kevad ja suve algus, mil müük restoranidele langes ja inimesed kodudes rohkem süüa tegid.
  • Santa Maria ASi juhatuse liikme Rainer Tammeti sõnul avaldas Santa Mariale suurt mõju kevad ja suve algus, mil müük restoranidele langes ja inimesed kodudes rohkem süüa tegid.
  • Foto: Jake Farra
Möödunud aastal toidutootjate TOPis 32. kohal olnud Santa Maria müügitulu kasvas mullu võrreldes aasta varasemagaga 5% võrra, 37,13 miljoni euronini. Müügikasvu põhjuseks on ettevõtte turupositsiooni tugevnemine Läti ja Leedu turgudel ning maailmaköögi kategooria toodete kasv. Müügitulust teeniti 21% Eesti turul, 59% teistes Euroopa Liidu riikides ning 20% väljaspool Euroopa Liitu. Puhaskasumit saadi 4,65 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele