• 28.09.20, 22:04

Coca-Cola Hellenic grupi riskijuhi koroonakriisi suurimad õppetunnid

Iga ettevõte peaks investeerima riskijuhtimisse ja kriisimeeskonna koolitamisele, leiab Coca-Cola Hellenic grupi pikaajaline riskijuht ja -ekspert Gerold Knight. Korraliku kriisimeeskonnaga saab ettevõte üle elada ka kõige karmimad ja ootamatumad olukorrad.
Coca-Cola Hellenic grupi riskijuht ja -ekspert Gerold Knight
  • Coca-Cola Hellenic grupi riskijuht ja -ekspert Gerold Knight
  • Foto: Martin Steiger
Gerold Knight on töötanud aastaid Coca-Cola Hellenic HBC grupis riskijuhina. Oma töös keskendub Gerold just riskide, kriiside ja julgeoleku juhtimisele ning kindlustusele ja äri jätkusuutlikkusele. 1. oktoobril Pärnu Tarneahelakonverentsil esinev Gerold Knight rääkis intervjuus Äripäeva teemaveebile toostusuudised.ee, kuidas ettevõtted kriisides toimima peaksid ja millised on koroonakriisi õppetunnid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele