Selgus Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõte
Uuringufirma Dive poolt suvel läbiviidud valdkonnauuring selgitas taas välja parimat teenindust pakkuvad telekommunikatsiooniettevõtted. Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõtte tiitli pälvis teist aastat järjest Telia (78,3%).
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.