„E-kaubanduse jaoks oli koroonakriis hea õppetund – kui senini toimetati tasa ja targu ning uuendusi tehti vastavalt nõudlusele, siis kriis õpetas nägema kõike hoopis teise nurga alt,“ sõnas Rimi e-kaubanduse juht Helen Lednei.
Rimi e-pood avatakse esialgsete plaanide kohaselt ametlikult kõigile klientidele mai alguses, esimesena antakse e-poest ostmise võimalus 500-le riskirühma kliendile, kes on sündinud enne 1956. aastat. Kliendid on juba saanud e-poes ostlemise kutse ja juhised oma e-posti aadressile.
Rimi tuli e-turule hoopis suurema võimekusega, kui oli esialgu planeerinud, ütles Rimi Eesti juht Vaido Padumäe ning lisas, et neil polnud võimalik alustada vaikselt ja õppida teiste kogemustest, vaid tegutseda tuli täisvõimsusel.
Rimi e-pood suurendas juulis-augustis jõudsalt tarnepiirkonda Harjumaal ning käesoleva aastal soovitakse hakata pakkuma kojuveoteenust ja Drive'in teenust Tartus.
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!