Autor: Karin Kanamäe • 2. oktoober 2020

Unilever: lihatööstuse tippaeg on möödas

Rahvusvaheline korporatsioon Unilever on võtnud endale sihiks arendada lihale maitselt, tekstuurilt ja toiteväärtuselt sarnaseid tooteid.
<em >Unileveri Põhja- ja Ida-Euroopa turundusjuhi Adrian Kociemba</em>
Foto: WILLIAMRUTTEN

Loe intervjuud Unileveri Põhja- ja Ida-Euroopa turundusjuhi Adrian Kociembaga.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757