Autor: Karin Kanamäe • 2. oktoober 2020
Unilever: lihatööstuse tippaeg on möödas
Rahvusvaheline korporatsioon Unilever on võtnud endale sihiks arendada lihale maitselt, tekstuurilt ja toiteväärtuselt sarnaseid tooteid.
<em >Unileveri Põhja- ja Ida-Euroopa turundusjuhi Adrian Kociemba</em>
Foto: WILLIAMRUTTEN
Loe intervjuud Unileveri Põhja- ja Ida-Euroopa turundusjuhi Adrian Kociembaga.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
Logi sisse
Tellin
Eraisik
Ettevõte
Olen
tingimustega
nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Maksan
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil
[email protected]
või telefonil
667 0099
.
Hetkel kuum
Teadmatus pakendiseadusest võib tuua ettevõtjale suure lisakulu
Decathloni Tallinna juht: uuele turule sisenedes tuleb minna täispangale
Eesti Pakendiringlus: paljud ettevõtted, kes täna pakendiaruannet veel ei tee, peavad hakkama seda tegema 1. maist
Kaubanduse valdkonna ametikohtade palgaraport | IV kvartal 2022
Tabasalu Taluturg meelitab unikaalsete hitt-toodetega, mida mujalt ei saa
Rohepööre suurtes kaubanduskettides – loe, milliseid konkreetseid samme astutakse!
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.
Liitun
Ma ei ole robot
Soovin ka eripakkumisi
Enimloetud
17. märts
Teadmatus pakendiseadusest võib tuua ettevõtjale suure lisakulu
21. märts
Decathloni Tallinna juht: uuele turule sisenedes tuleb minna täispangale
8. märts
Eesti Pakendiringlus: paljud ettevõtted, kes täna pakendiaruannet veel ei tee, peavad hakkama seda tegema 1. maist
24. märts
Kaubanduse valdkonna ametikohtade palgaraport | IV kvartal 2022
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit Eerme
Kaubandus.ee juht-toimetaja
Tel: 51 44 884
[email protected]
Cätlin Puhkan
Kaubandus.ee turunduslahenduste müügijuht
Tel: 53 315 700
[email protected]