Autor: Karin Kanamäe • 2. oktoober 2020

Unilever: lihatööstuse tippaeg on möödas

Rahvusvaheline korporatsioon Unilever on võtnud endale sihiks arendada lihale maitselt, tekstuurilt ja toiteväärtuselt sarnaseid tooteid.
<em >Unileveri Põhja- ja Ida-Euroopa turundusjuhi Adrian Kociemba</em>
Foto: WILLIAMRUTTEN

Loe intervjuud Unileveri Põhja- ja Ida-Euroopa turundusjuhi Adrian Kociembaga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700