Autor: Kaubandus.ee • 2. oktoober 2020

Eesti toidu kuu suurendas Coopis kodumaise kauba müüki veelgi

Septembris toimunud Eesti toidu kuul kasvas kodumaiste kaupade müük 1,5 korda rohkem võrreldes välismaiste kaupadega, selgus Coop Eesti analüüsist.
Foto: Coop Eesti

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul analüüsiti septembris kampaanias olnud kaupade müügikasvusid ning sealt joonistus välja, et huvi Eesti toidukaupade vastu on selgelt suurem, kui selle päritolu esile tõsta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757