• 02.10.20, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti toidu kuu suurendas Coopis kodumaise kauba müüki veelgi

Septembris toimunud Eesti toidu kuul kasvas kodumaiste kaupade müük 1,5 korda rohkem võrreldes välismaiste kaupadega, selgus Coop Eesti analüüsist.
Eesti toidu kuu suurendas Coopis kodumaise kauba müüki veelgi
  • Foto: Coop Eesti
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul analüüsiti septembris kampaanias olnud kaupade müügikasvusid ning sealt joonistus välja, et huvi Eesti toidukaupade vastu on selgelt suurem, kui selle päritolu esile tõsta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele