• 02.10.20, 12:29

Kuidas e-pood sai kriisi ajal ainukeseks käibeallikaks?

Kauplusteketi Sõbralt Sõbrale juht ja Kaubanduse Aastakongressi 2020 esineja Kaspar Nummert rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et koroona ajal kukkus nende käive nulli lähedale, kuid alates juunist on nende käive tõusnud koroona eelsele tasemele, mis on saavutatud tänu kõvale turundustööle.
Sõbralt Sõbrale kauplus Rakveres
  • Sõbralt Sõbrale kauplus Rakveres
„Julgen öelda, et meie brändil on kõva toetajaskond, kes näevad meie missiooni olulisust ja tahavad sellel teekonnal kaasas olla,“ ütles Nummert. Ta usub, et kasvuruumi on veel kindlasti, kui vaadata üldist Eesti tarbija käitumist taaskasutatud kauba ostmisel. „Sellisel ajal nagu praegu, siis inimesed mõtlevad järjest rohkem sellele, kuna kaubad on odavamad,“ rääkis ta ning lisas, et mida rohkem nemad ja teised taaskasutus kauplused pildis on, siis seda rohkem neid üles leitakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele