Kauplusteketi Sõbralt Sõbrale juht ja Kaubanduse Aastakongressi 2020 esineja Kaspar Nummert rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et koroona ajal kukkus nende käive nulli lähedale, kuid alates juunist on nende käive tõusnud koroona eelsele tasemele, mis on saavutatud tänu kõvale turundustööle.

- Sõbralt Sõbrale kauplus Rakveres
„Julgen öelda, et meie brändil on kõva toetajaskond, kes näevad meie missiooni olulisust ja tahavad sellel teekonnal kaasas olla,“ ütles Nummert. Ta usub, et kasvuruumi on veel kindlasti, kui vaadata üldist Eesti tarbija käitumist taaskasutatud kauba ostmisel. „Sellisel ajal nagu praegu, siis inimesed mõtlevad järjest rohkem sellele, kuna kaubad on odavamad,“ rääkis ta ning lisas, et mida rohkem nemad ja teised taaskasutus kauplused pildis on, siis seda rohkem neid üles leitakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.