• 02.10.20, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas e-pood sai kriisi ajal ainukeseks käibeallikaks?

Kauplusteketi Sõbralt Sõbrale juht ja Kaubanduse Aastakongressi 2020 esineja Kaspar Nummert rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et koroona ajal kukkus nende käive nulli lähedale, kuid alates juunist on nende käive tõusnud koroona eelsele tasemele, mis on saavutatud tänu kõvale turundustööle.
Sõbralt Sõbrale kauplus Rakveres
  • Sõbralt Sõbrale kauplus Rakveres
„Julgen öelda, et meie brändil on kõva toetajaskond, kes näevad meie missiooni olulisust ja tahavad sellel teekonnal kaasas olla,“ ütles Nummert. Ta usub, et kasvuruumi on veel kindlasti, kui vaadata üldist Eesti tarbija käitumist taaskasutatud kauba ostmisel. „Sellisel ajal nagu praegu, siis inimesed mõtlevad järjest rohkem sellele, kuna kaubad on odavamad,“ rääkis ta ning lisas, et mida rohkem nemad ja teised taaskasutus kauplused pildis on, siis seda rohkem neid üles leitakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele