Autor: Maarit Eerme • 15. oktoober 2020

Tuleviku märksõna kaubanduses: multifunktsionaalsus

Eestis on tuleviku kaubanduskinnisvara peamine märksõna ilmselt multifunktsionaalsus, mis meile veel jõuliselt jõudnud ei ole, rääkis Colliers International Eesti partner Margus Tinno. Sama meelt olid ka Eesti suurte kaubanduskeskuste juhid.
Ülemiste keskuse direktori Guido Pärnitsa sõnul läheb paremini neil keskustel, mis on suunatud sisetarbimi­sele.
Foto: Liis Treimann

Kaubanduskinnisvara turul hakkab kindlasti lähiaastatel midagi juhtuma, kuid mis ja millises ulatuses, on Colliers International Eesti partneri Margus Tinno sõnul keeruline öelda. “Tulenevalt reaalsest olukorrast on võimalikke stsenaariume rohkem kui üks. Samas on mõistlik otsida vihjeid suurematelt turgudelt, mille trendid varem või hiljem meile jõuavad.” Tinno hinnangul võiks mõtiskleda, kas Eestis on kohta mõnele tõupuhtale kaubanduspargile või outlet’ile. “Viimase osas jälgitakse kindlasti Via Jurmala outlet’i käekäiku.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700