Autor: Maarit Eerme • 15. oktoober 2020

Tuleviku märksõna kaubanduses: multifunktsionaalsus

Eestis on tuleviku kaubanduskinnisvara peamine märksõna ilmselt multifunktsionaalsus, mis meile veel jõuliselt jõudnud ei ole, rääkis Colliers International Eesti partner Margus Tinno. Sama meelt olid ka Eesti suurte kaubanduskeskuste juhid.
Ülemiste keskuse direktori Guido Pärnitsa sõnul läheb paremini neil keskustel, mis on suunatud sisetarbimi­sele.
Foto: Liis Treimann

Kaubanduskinnisvara turul hakkab kindlasti lähiaastatel midagi juhtuma, kuid mis ja millises ulatuses, on Colliers International Eesti partneri Margus Tinno sõnul keeruline öelda. “Tulenevalt reaalsest olukorrast on võimalikke stsenaariume rohkem kui üks. Samas on mõistlik otsida vihjeid suurematelt turgudelt, mille trendid varem või hiljem meile jõuavad.” Tinno hinnangul võiks mõtiskleda, kas Eestis on kohta mõnele tõupuhtale kaubanduspargile või outlet’ile. “Viimase osas jälgitakse kindlasti Via Jurmala outlet’i käekäiku.”

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757