• 16.10.20, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti disainibrändid jõudsid Tokyo mainekasse MUJI grupi disainipoodi IDEE

Esmakordselt hakkavad 15 Eesti disainibrändi täna oma tooteid esitlema Tokyo mainekas MUJI grupi disainipoes IDEE.
TOKU sussid / Styling_Fumiko Sakuhara
  • TOKU sussid / Styling_Fumiko Sakuhara
  • Foto: Tomoya Uehara
Eesti disaini puhul äratas IDEE poe huvi selle jätkusuutlikkus, mis on Jaapanis leidmas järjest suuremat kõlapinda. Tavaliselt sisustuskaupade müügile keskenduv poekett valis müügiks ka Eesti rõivadisaini ja aksessuaare.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele