Alkohoolsete jookide müüja Prike kasvatas veidi käivet, kuid kasum kukkus pea kaks korda, seisab Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandes.
ASi Prike konsolideerimata aruande põhjal oli ettevõtte käive läinud aasta juulist tänavu juuni lõpuni 84,5 miljonit eurot, kasvades aastaga umbes miljoni võrra. Samas vaatab kasumireal vastu 152 000 eurot, mis on pea kaks korda vähem võrreldes eelmise majandusaasta 366 000 euroga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.