• 23.10.20, 09:09

Jana Kukk: klienti pole mõtet küsitleda, ta ei räägi teile tõtt

Selleks, et suurendada müüki, pole mõtet klientidelt küsida, mida nad soovivad – nad ei räägi teile tõtt, rääkis Delovõje Vedomosti ärifoorumil teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk.
Teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk
  • Teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk
„Kui minna mõnda ettevõttesse ja küsida: „Mida teha?“, siis võib saada palju erinevaid vastuseid. Tunniajase ajurünnakuga võib saada ülesandeid, mida jaguks 10–15 aasta peale. Väljakutse pole selles, kuidas ideid koguda, vaid selles, kuidas valida kõige paremini töötavad ideed, ” rääkis Kukk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele