• 23.10.20, 09:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jana Kukk: klienti pole mõtet küsitleda, ta ei räägi teile tõtt

Selleks, et suurendada müüki, pole mõtet klientidelt küsida, mida nad soovivad – nad ei räägi teile tõtt, rääkis Delovõje Vedomosti ärifoorumil teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk.
Teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk
  • Teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk
„Kui minna mõnda ettevõttesse ja küsida: „Mida teha?“, siis võib saada palju erinevaid vastuseid. Tunniajase ajurünnakuga võib saada ülesandeid, mida jaguks 10–15 aasta peale. Väljakutse pole selles, kuidas ideid koguda, vaid selles, kuidas valida kõige paremini töötavad ideed, ” rääkis Kukk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele