• 22.10.20, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaaniamüükide osatähtsus on vähenenud

Nielseni jaekettide klienditeeninduse direktor Baltikumis Zaneta Simonaityte rääkis Nielseni veebikonverentsil, et erinevad hinnakampaaniad on kui džungel, kuna need on muutunud nii metsikuteks ja ühtset nimetust leida on keeruline.
Eestis tuleb 36% müügist kampaaniatest
  • Eestis tuleb 36% müügist kampaaniatest
  • Foto: Raul Mee
Simonaityte sõnul on kampaaniad kauplusi külastates igapäeva osa. „See mõjutab tarbijaid igal pool – televisiooni, sõprade soovituste, sotsiaalmeedia jms kaudu. Siiski kõige suurem mõju ostukäitumisele tekib kaupluses: kaupade müügi, hinnakujunduse ja loomulikult kampaaniate kaudu“. Ta rääkis, et koroona mõjutas kampaaniate osakaalu Eesti väga palju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele