Nielseni jaekettide klienditeeninduse direktor Baltikumis Zaneta Simonaityte rääkis Nielseni veebikonverentsil, et erinevad hinnakampaaniad on kui džungel, kuna need on muutunud nii metsikuteks ja ühtset nimetust leida on keeruline.

- Eestis tuleb 36% müügist kampaaniatest
- Foto: Raul Mee
Simonaityte sõnul on kampaaniad kauplusi külastates igapäeva osa. „See mõjutab tarbijaid igal pool – televisiooni, sõprade soovituste, sotsiaalmeedia jms kaudu. Siiski kõige suurem mõju ostukäitumisele tekib kaupluses: kaupade müügi, hinnakujunduse ja loomulikult kampaaniate kaudu“. Ta rääkis, et koroona mõjutas kampaaniate osakaalu Eesti väga palju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.