Autor: Maarit Eerme • 22. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Kampaaniamüükide osatähtsus on vähenenud

Nielseni jaekettide klienditeeninduse direktor Baltikumis Zaneta Simonaityte rääkis Nielseni veebikonverentsil, et erinevad hinnakampaaniad on kui džungel, kuna need on muutunud nii metsikuteks ja ühtset nimetust leida on keeruline.

Eestis tuleb 36% müügist kampaaniatest
Autor: Raul Mee

Simonaityte sõnul on kampaaniad kauplusi külastates igapäeva osa. „See mõjutab tarbijaid igal pool – televisiooni, sõprade soovituste, sotsiaalmeedia jms kaudu. Siiski kõige suurem mõju ostukäitumisele tekib kaupluses: kaupade müügi, hinnakujunduse ja loomulikult kampaaniate kaudu“. Ta rääkis, et koroona mõjutas kampaaniate osakaalu Eesti väga palju.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700