Nielseni jaekettide klienditeeninduse direktor Baltikumis Zaneta Simonaityte rääkis Nielseni veebikonverentsil, et erinevad hinnakampaaniad on kui džungel, kuna need on muutunud nii metsikuteks ja ühtset nimetust leida on keeruline.

- Eestis tuleb 36% müügist kampaaniatest
- Foto: Raul Mee
Simonaityte sõnul on kampaaniad kauplusi külastates igapäeva osa. „See mõjutab tarbijaid igal pool – televisiooni, sõprade soovituste, sotsiaalmeedia jms kaudu. Siiski kõige suurem mõju ostukäitumisele tekib kaupluses: kaupade müügi, hinnakujunduse ja loomulikult kampaaniate kaudu“. Ta rääkis, et koroona mõjutas kampaaniate osakaalu Eesti väga palju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.