• 11.11.20, 13:51

E-kaubanduse tõus sõltub sellest, mis olukorras on füüsiline kaubandus

Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koiki sõnul sõltub 2021. aasta e-kaubanduse müügimahtude tõus sellest, mis olukorras on füüsiline kaubandus.
Klick Eesti
  • Klick Eesti
  • Foto: Andras Kralla
„Üldiselt käib meil tõus samas trendis, mis Eesti e-kaubandus üldisemalt,“ kommenteeris Koik seda, mis 2021. aastal ees võib oodata.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.20, 10:21
Kaupmehed on tuleviku osas optimistlikud
Tulenevalt kevadisest kogemusest kasutavad kaupmehed jätkuvalt tervet hulka lisameetmeid, et hoida viiruseriski võimalikult madalal. Sügisel on praegu veel palju ebaselgust, kuid tuleviku osas ollakse tunduvalt optimistlikumad.
Uudised
  • 28.10.20, 10:17
Coop laiendas toidukappide teenuse maapiirkondadesse
Coop paigaldas Lääne-Harju valla kuude väikeasulasse e-poe toidukapid, kuhu kohalikel elanikel on võimalik tellida nii tava- kui ka sügavkülmutatud temperatuuril toidukaupa.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele