• 19.11.20, 09:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubanduse jõhkra kasvu tulemus: jõulukinke kõigile ei jagu

Kevadine eriolukord kasvatas mitmete Eesti suurte e-kauplejate mahtusid 200–300%. Kiire kasv ei too kaasa ainult suurenenud käibe- ja kasuminumbreid, vaid ka kaubapuudust ja tarneraskusi. “Ilma naljata – kutsun rahvast sel aastal jõulukinke aegsasti varuma. Kõigile neid sel aastal ei jätku,” ütles Hobby Hall Group OÜ juhatuse liige Taavi Rajur.
Hansaposti omanik Hobby Hall Group OÜ on juba aastaid kasvanud 30–40% aastas. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Taavi Rajur ja Urmas Türk.
  • Hansaposti omanik Hobby Hall Group OÜ on juba aastaid kasvanud 30–40% aastas. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Taavi Rajur ja Urmas Türk.
Eestis tuntud kataloogi- ja e-poe Hansaposti omanik Hobby Hall Group OÜ on juba aastaid kasvanud 30–40% aastas. Ettevõtte juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul ei tule ka koroona-aasta erand. “Eriolukord oli e-kaubandusele soodne. Juurde tuli palju kliente, kellest paljud on ka püsima jäänud,” ütles Rajur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele