Autor: Kaubandus.ee • 1. detsember 2020

Must Reede kasvatas Astri e-keskuse müüki kaks korda

Astri e-keskuse Musta Reede käive oli rekordiline kasvades eelmise aastaga võrreldes 210%. Populaarseimad tootekategooriad olid arendavad mänguasjad, lauamängud ja pusled, maiustused, hügieenivahendid ning nukud.
Astri.ee
Foto: kuvatõmmis

Astri Grupi turundusjuhi Matthias Vutti sõnul ei ole Must Reede enam konkreetselt üks päev, vaid e-keskuse kogu nädala müügid olid tavapärasest kõrgemal tasemel. „Kui varasematel aastatel olid kõik pakkumised sihitud ainult reedesele päevale, siis nüüd tehti sooduspakkumisi kohati lausa 2 nädalat,“ sõnas Vutt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700