Autor: Kaubandus.ee • 1. detsember 2020

Must Reede kasvatas Astri e-keskuse müüki kaks korda

Astri e-keskuse Musta Reede käive oli rekordiline kasvades eelmise aastaga võrreldes 210%. Populaarseimad tootekategooriad olid arendavad mänguasjad, lauamängud ja pusled, maiustused, hügieenivahendid ning nukud.
Astri.ee
Foto: kuvatõmmis

Astri Grupi turundusjuhi Matthias Vutti sõnul ei ole Must Reede enam konkreetselt üks päev, vaid e-keskuse kogu nädala müügid olid tavapärasest kõrgemal tasemel. „Kui varasematel aastatel olid kõik pakkumised sihitud ainult reedesele päevale, siis nüüd tehti sooduspakkumisi kohati lausa 2 nädalat,“ sõnas Vutt.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757