• 01.12.20, 13:05

Must Reede kasvatas Astri e-keskuse müüki kaks korda

Astri e-keskuse Musta Reede käive oli rekordiline kasvades eelmise aastaga võrreldes 210%. Populaarseimad tootekategooriad olid arendavad mänguasjad, lauamängud ja pusled, maiustused, hügieenivahendid ning nukud.
Astri.ee
  • Astri.ee
  • Foto: kuvatõmmis
Astri Grupi turundusjuhi Matthias Vutti sõnul ei ole Must Reede enam konkreetselt üks päev, vaid e-keskuse kogu nädala müügid olid tavapärasest kõrgemal tasemel. „Kui varasematel aastatel olid kõik pakkumised sihitud ainult reedesele päevale, siis nüüd tehti sooduspakkumisi kohati lausa 2 nädalat,“ sõnas Vutt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.05.25, 22:30
E-Selver nüüd ka Kihnus! Vaata nutikaid ostunippe
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele