Kaubandusettevõtte juht: suure rabelemise tähe all on aeg lennanud imekiiresti
Ärpäeva neljandas koroonakriisi küsitluses, millele vastas 149 ettevõtte juhti või omanikku selgus, et koroona-aasta raputas, tõi ebakindlust ja põnevust ning lõi plaanid sassi, kuid ettevõtja peamine mure on jäänud samaks – kuidas leida töötajaid.
Küsitluses anonüümseks jääda soovinud Lõuna-Eesti kaubandusettevõtte juhatuse liige märkis, et kui mõned aastad venivad pikalt ja on igavad, siis lõppev aasta ei lasknud igavust tunda. "Suure rabelemise tähe all lendas aeg imekiiresti. Aasta oli selline, mida tõenäoliselt mäletatakse veel kaua."
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.