Autor: Kaubandus.ee • 31. detsember 2020

Kaupluste iseteeninduslahendused on muutunud märkimisväärselt populaarsemaks

Baltikumi suurima jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint andmetel on nii kevadine kui ka sügisene viiruselaine muutunud poodide pakutavaid iseteeninduslahendusi märkimisväärselt populaarsemaks ning tema sõnul kiirendab praegune olukord oluliselt taoliste tehnoloogiate kasutuselevõttu ka tulevikus.
Keila Rõõmu Kaubamajas tuvastamas iseteeninduskassa ostja vanust

StrongPointi Eesti haru juhi Priit Petersoni sõnul on Eesti kauplejad vaid sel aastal investeerinud erinevatesse nutikatesse kaubandustehnoloogiatesse hinnanguliselt 2 miljonit eurot, mis on märkimisväärselt suurem maht kui varasematel aastatel.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757