Kaupluste iseteeninduslahendused on muutunud märkimisväärselt populaarsemaks
Baltikumi suurima jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint andmetel on nii kevadine kui ka sügisene viiruselaine muutunud poodide pakutavaid iseteeninduslahendusi märkimisväärselt populaarsemaks ning tema sõnul kiirendab praegune olukord oluliselt taoliste tehnoloogiate kasutuselevõttu ka tulevikus.
Keila Rõõmu Kaubamajas tuvastamas iseteeninduskassa ostja vanust
StrongPointi Eesti haru juhi Priit Petersoni sõnul on Eesti kauplejad vaid sel aastal investeerinud erinevatesse nutikatesse kaubandustehnoloogiatesse hinnanguliselt 2 miljonit eurot, mis on märkimisväärselt suurem maht kui varasematel aastatel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.