• 31.12.20, 10:33

Kaupluste iseteeninduslahendused on muutunud märkimisväärselt populaarsemaks

Baltikumi suurima jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint andmetel on nii kevadine kui ka sügisene viiruselaine muutunud poodide pakutavaid iseteeninduslahendusi märkimisväärselt populaarsemaks ning tema sõnul kiirendab praegune olukord oluliselt taoliste tehnoloogiate kasutuselevõttu ka tulevikus.
Keila Rõõmu Kaubamajas tuvastamas iseteeninduskassa ostja vanust
  • Keila Rõõmu Kaubamajas tuvastamas iseteeninduskassa ostja vanust
StrongPointi Eesti haru juhi Priit Petersoni sõnul on Eesti kauplejad vaid sel aastal investeerinud erinevatesse nutikatesse kaubandustehnoloogiatesse hinnanguliselt 2 miljonit eurot, mis on märkimisväärselt suurem maht kui varasematel aastatel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele