Baltimaade ja Soome kiirtoidurestoranide keti Hesburgeri müük ulatus Eestis eelmisel aastal 27 miljoni euroni, olles 4,68% madalam võrreldes möödunud aastaga.
Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmela toob välja, et eelmine aasta oli täis ootamatusi ja väljakutseid. ”Osa meie keti restorane oli teatud aja vältel suletud kuid samaaegselt suutsime kõikjal Baltikumis säilitada müügi oma mobiilirakenduse abil,” ütles Salmela.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.