Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Eesti rahva lemmik e-poe valimise konkursi võitis enam kui 150 osaleja seast alates 2011. aastast e-poena tegutsev jalatsite ning riiete veebipood Weekendshoes.ee. Veebihääletusest võttis osa 20 700 inimest, võitja kogus üle 4000 hääle.

- Weekendshoes.ee e-pood
- Foto: Kuvatõmmis
Eesti E-kaubanduse Liidu juhi Tõnu Vääti sõnul sai iga inimene Delfi veebikeskkonnas toimunud konkursil hääletada vaid ühe korra ning ise otsustada, mille alusel poolthääl anda, kas hea klienditeeninduse, kiire tarne, soodsate hindade, meeldiva disaini või millegi muu poolest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadiosaates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on seekord külas kaks kõige kasutajasõbralikumat e-poodi, kellega arutletakse selle üle, kuidas nad sinna on jõudnud.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.