Autor: Egle Loor • 11. märts 2021

Mastercard: pandeemiaga kujunenud uusi tarbimisharjumusi on raske muuta

Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson tõdes, et viimase aasta jooksul on muutused Eesti ja lähiriikide inimeste tarbijakäitumises toonud kaasa digitaalsete maksete osakaalu hüppelise kasvu ja aina suuremad ootused e-kaupmeestele.
Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson

Pole uudiseks, et põhjus on enam kui aasta jagu kestnud pandeemia. „Kui eelmise aasta alguses jõudsid Baltikumi ja Skandinaaviasse uudised nakkavast koroonaviirusest, sooviti oma ostude eest aina enam maksta kontaktivabalt. Nii tõstsime paljudes Euroopa riikides poodide terminalides kontaktivaba makse puhul piirmäära 25-lt 50-le eurole,“ selgitas Elvinsson Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700