• 11.03.21, 11:55

Mastercard: pandeemiaga kujunenud uusi tarbimisharjumusi on raske muuta

Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson tõdes, et viimase aasta jooksul on muutused Eesti ja lähiriikide inimeste tarbijakäitumises toonud kaasa digitaalsete maksete osakaalu hüppelise kasvu ja aina suuremad ootused e-kaupmeestele.
Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson
  • Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson
Pole uudiseks, et põhjus on enam kui aasta jagu kestnud pandeemia. „Kui eelmise aasta alguses jõudsid Baltikumi ja Skandinaaviasse uudised nakkavast koroonaviirusest, sooviti oma ostude eest aina enam maksta kontaktivabalt. Nii tõstsime paljudes Euroopa riikides poodide terminalides kontaktivaba makse puhul piirmäära 25-lt 50-le eurole,“ selgitas Elvinsson Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele