• 11.03.21, 11:55

Mastercard: pandeemiaga kujunenud uusi tarbimisharjumusi on raske muuta

Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson tõdes, et viimase aasta jooksul on muutused Eesti ja lähiriikide inimeste tarbijakäitumises toonud kaasa digitaalsete maksete osakaalu hüppelise kasvu ja aina suuremad ootused e-kaupmeestele.
Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson
  • Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson
Pole uudiseks, et põhjus on enam kui aasta jagu kestnud pandeemia. „Kui eelmise aasta alguses jõudsid Baltikumi ja Skandinaaviasse uudised nakkavast koroonaviirusest, sooviti oma ostude eest aina enam maksta kontaktivabalt. Nii tõstsime paljudes Euroopa riikides poodide terminalides kontaktivaba makse puhul piirmäära 25-lt 50-le eurole,“ selgitas Elvinsson Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele