Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson tõdes, et viimase aasta jooksul on muutused Eesti ja lähiriikide inimeste tarbijakäitumises toonud kaasa digitaalsete maksete osakaalu hüppelise kasvu ja aina suuremad ootused e-kaupmeestele.

- Mastercardi Baltikumi ja Põhjamaade turuarenduse ja strateegia juht Johanna Elvinsson
Pole uudiseks, et põhjus on enam kui aasta jagu kestnud pandeemia. „Kui eelmise aasta alguses jõudsid Baltikumi ja Skandinaaviasse uudised nakkavast koroonaviirusest, sooviti oma ostude eest aina enam maksta kontaktivabalt. Nii tõstsime paljudes Euroopa riikides poodide terminalides kontaktivaba makse puhul piirmäära 25-lt 50-le eurole,“ selgitas Elvinsson Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.