Autor: Kaubandus.ee • 16. märts 2021

Moeplatvorm Zalando alustab Eestis tegevust

Euroopa juhtiv moe- ja elustiili veebiplatvorm Zalando siseneb käesoleva aasta suvel Eesti turule. Ettevõte laieneb lisaks Eestile veel seitsmele Euroopa turule, jõudes seeläbi kokku 25 riiki. Sellel aastal liituvad platvormiga Läti, Leedu, Horvaatia, Sloveenia ja Slovakkia ning 2022. aastal laienetakse Ungarisse ja Rumeeniasse.

Zalando eesmärgiks on olla koht, kuhu tarbijad suunduvad kõikideks oma moevajadusteks. Mullu kasvas Zalando aktiivne kliendibaas 25% võrra 38,7 miljoni kasutajani. Tugeva majandusaasta järel suurendab Zalando oma ambitsioone ning võtab eesmärgiks tõsta oma kauba läbimüüki enam kui 30 miljardi euroni 2025. aastaks. Pikas perspektiivis soovib ettevõte teenindada üle 10 protsendi 450 miljardi euro suurusest Euroopa moeturust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757