IKEA Baltikumi e-kaubanduse juht Vaidas Kancauskas rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil sellest, millised olid suurimad õppetunnid, kui IKEA sisenes Eesti turule e-kaubandusel põhineva kontseptsiooniga.

- IKEA Eesti showroom ja kauba väljastus
- Foto: LIIS TREIMANN
Täna tegutseb IKEA kauplus peaaegu 60 erineval turul ning Eesti oli IKEA jaoks esimene turg, kuhu siseneti põhimõttega „e-kaubandus enne“. Kancauskas ütles, et kui nad IKEA e-poe Eestis avasid, siis avamise hetkel oli eestlaste huvi nii suur, et nende serverid ei pidanud vastu. „Meie jaoks oli see ootamatu, et huvi IKEA e-poe vastu Eestis on nii suur.“ Kõige suuremaks õppetunniks peab ta, et peab oskama ennetada ka ebaõnnestumisi. „Alati tuleb meeles pidada seda, et alati võib midagi nässu mina.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.