Autor: Maarit Eerme • 18. märts 2021

IKEA õppetunnid Eesti turule sisenemisel

IKEA Baltikumi e-kaubanduse juht Vaidas Kancauskas rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Baltic E-commerce Forumil sellest, millised olid suurimad õppetunnid, kui IKEA sisenes Eesti turule e-kaubandusel põhineva kontseptsiooniga.
IKEA Eesti showroom ja kauba väljastus
Foto: LIIS TREIMANN

Täna tegutseb IKEA kauplus peaaegu 60 erineval turul ning Eesti oli IKEA jaoks esimene turg, kuhu siseneti põhimõttega „e-kaubandus enne“. Kancauskas ütles, et kui nad IKEA e-poe Eestis avasid, siis avamise hetkel oli eestlaste huvi nii suur, et nende serverid ei pidanud vastu. „Meie jaoks oli see ootamatu, et huvi IKEA e-poe vastu Eestis on nii suur.“ Kõige suuremaks õppetunniks peab ta, et peab oskama ennetada ka ebaõnnestumisi. „Alati tuleb meeles pidada seda, et alati võib midagi nässu mina.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700