Autor: Maarit Eerme • 29. aprill 2021

TOP: koroonakriis lükkas moekaupade müüjad auku, aga tõi mõnele ka pimestava edu

Värskelt avaldatud maksuandmed paljastavad moekaupade müüjate ränga kukkumise, teisalt leidub ka erandeid, kes on suutnud käivet priskelt kasvatada.

Näiteks Streetbrandi juhatuse liikme Karel Loide sõnul on Ballzy kriisi ajal stabiilselt kasvanud, kuid võiduks on seda olukorda tema hinnangul veidi ennatlik nimetada, sest ka neil on suur hulk probleeme ja väljakutseid.

Edu taga on tema sõnul paljuski ka see, et Ballzy on eeskätt e-pood, mis on saanud viimase aasta jooksul suhteliselt piirangute vabalt tegutseda. 2019. aastal ehitati küll juurde mõned füüsilised kauplused, kuid Loide sõnul on nende fookus alati jäänud e-kanalitesse, kuna nende strateegia on olnud müüa suuremale publikule, kui ainult kohalik turg.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757