Autor: Maarit Eerme • 29. aprill 2021

TOP: koroonakriis lükkas moekaupade müüjad auku, aga tõi mõnele ka pimestava edu

Värskelt avaldatud maksuandmed paljastavad moekaupade müüjate ränga kukkumise, teisalt leidub ka erandeid, kes on suutnud käivet priskelt kasvatada.

Näiteks Streetbrandi juhatuse liikme Karel Loide sõnul on Ballzy kriisi ajal stabiilselt kasvanud, kuid võiduks on seda olukorda tema hinnangul veidi ennatlik nimetada, sest ka neil on suur hulk probleeme ja väljakutseid.

Edu taga on tema sõnul paljuski ka see, et Ballzy on eeskätt e-pood, mis on saanud viimase aasta jooksul suhteliselt piirangute vabalt tegutseda. 2019. aastal ehitati küll juurde mõned füüsilised kauplused, kuid Loide sõnul on nende fookus alati jäänud e-kanalitesse, kuna nende strateegia on olnud müüa suuremale publikule, kui ainult kohalik turg.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700