Vaatamata märtsis taas kehtima hakanud koroonaviirusest tingitud piirangutele jaekaubandusettevõtete müügitulu kasvas, märtsis statistikaameti andmetel aastaga 4 % 657 miljoni euroni.

- Kaubamajadel ja rõivapoodidel ei läinud piirangute tõttu kuigi hästi, kuid kodukaupade ja internetipoodide käive lausa tõusis
- Foto: Liis Treimann
„Tööstuskaupade kauplustest vähenes küll kaubamajade, rõivaste, jalatsite, apteekide ja kosmeetikatarvete kaupluste müügitulu, kuid tunduvalt rohkem osteti internetikauplustest ning müük suurenes ka kodukaupade kauplustes,“ ütles statistikaameti juhtivanalüütik Jaanika Tiigiste.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.