Täna toimub 24 tundi vältav kampaania E-smaspäev, mille käigus teevad 236 ettevõtet oma veebipoodides eripakkumisi.

- Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
„E-kaubanduse roll on pandeemiatingimustes plahvatuslikult kasvanud ja nii on ka kampaanias osalevate veebipoodide arv kaks korda suurenenud võrreldes pandeemiaeelse ajaga,“ märkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Viimase aasta jooksul on täisealistest inimestest koguni 90% sooritanud veebis vähemalt ühe ostu. Eelmisel aastal tellisid eraisikud omale pakiautomaati üle 9 miljoni paki, mis on 4 miljoni paki võrra suurem kui aasta varem. Samasugust e-kaubanduse kasvu näeme ka selle aasta esimestel kuudel.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.