Täna toimub 24 tundi vältav kampaania E-smaspäev, mille käigus teevad 236 ettevõtet oma veebipoodides eripakkumisi.

- Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
„E-kaubanduse roll on pandeemiatingimustes plahvatuslikult kasvanud ja nii on ka kampaanias osalevate veebipoodide arv kaks korda suurenenud võrreldes pandeemiaeelse ajaga,“ märkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Viimase aasta jooksul on täisealistest inimestest koguni 90% sooritanud veebis vähemalt ühe ostu. Eelmisel aastal tellisid eraisikud omale pakiautomaati üle 9 miljoni paki, mis on 4 miljoni paki võrra suurem kui aasta varem. Samasugust e-kaubanduse kasvu näeme ka selle aasta esimestel kuudel.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.